Ej data om helgerna

- Inlägget publicerat 2010-05-02 klockan 23:23:16
Hej alla!

Jag har bestämt mig för att inte sitta vid datorn om helgerna & istället vara ute mycket.
Men i fredags så blev det fest, men jag var den som inte drack något.
Lördag var = mys.
Idag så gick jag upp vid 09:00. & då blev det att ut & gå med mamma, efter det så åkte jag & Simon till hans morfar för att fiska, men det nappade inte så vi åkte till farmor & farfar & fiskade, där blev det 2 napp men vi slängde i den ena aborren för den var jätte liten. & nu blir det bilder & efter det så blir det sängen, skola imorgon..

Bilderna som är ifrån idag, tagna med mammas kamera.







Puss

Kommentarer
Postat av: M.G

Jätte fina bildeer:)

2010-05-03 @ 19:20:08
Postat av: elin

Vad har du för objektiv? :)<3

2010-05-07 @ 21:26:56
URL: http://mxelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0