helgen..

- Inlägget publicerat 2010-05-10 klockan 11:49:15
Hej alla!

I fredags så beställde vi hem pizza innan vi åkte på cross, jag somnade vid 19:00 tiden och sov till 09:00 ungefär.
Det regnade väldigt mycket på natten och så regnade det lite på lördagen, blev några bilder iallafall. som jag lägger ut sen.
På lördagen så åkte vi hem, sen när vi kom hem så packade jag mina saker och så drog jag hem till Simon.
Simon var dock med på crossen, han är alltid med om jag ska någonstans.
På söndagen så sov jag till 16:00 ungefär. sen så drog jag och Simon hem till mig.
Mamma,pappa och Linus stack till mormor som fyller år denna helgen, men de är inte hemma då så de firade henne i söndags istället. Men jag stannade hemma. Jag fixade varma mackor till mig och Simon.
En stund efter så blev vi hungriga igen så vi beställde pizza. Efter det så stack vi hem till Simon och sov där.
Just nu är jag i skolan..




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0