26/5

- Inlägget publicerat 2010-05-26 klockan 18:21:45

Bilder ifrån trägården, nyckelpigor, jetingar & pyssel...






Den vita vasen: Se vad man kan göra med gamla smycken.
Ljuset med stenar: Satt & pärlade, visste inte vad jag skulle göra hän det så jag lade det runt ljuset.
De 4 ljusen: Jag hittade lite slipade glasbitar i källaren & rosa nät, & ni ser resultatet. ( Ser dock inte att det är rosa)
Kökssoffan: Jag Satte fast nytt tyg på den, för det andra såg hemskt ut, & sedan någon kudde & en tygdocka som jag gjort i slöjden, Det blev bra, :)


Kommentarer
Postat av: Lena Liljedal

Det har blivit jättemysigt där ute nu:)

bra gjort Lina

2010-05-26 @ 20:33:20
URL: http://lenaliljedal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0