8 juni

- Inlägget publicerat 2010-06-08 klockan 21:57:21

Lördags kväll så satt jag,Simon,Fille & Curre & tittade på film. Sendan stack Fille, när Curre skulle hem så gick vi med honom för vi skulle till Simon.
På söndagen så hämtade Simon växellåda & jag var bara hemma & slappade...
Igår så hittade vi vår kärlek, vi var uppe vid affären så kom en hund & en hundvalp. Men vi visste vems det var så vi gick & lämnade dem, då frågade hon som ägde hundarna om vi ville köpa en, men vi väntade lite & pratade med våra mammor. Båda fick. Så vi gick dit & sa att vi ville testa & ha den hundvalpen hemma. & det fick vi, När pappa kom hem på kvällen så blev han sur, så vi gick hem till Simon & la oss, självklart sov Eddie (hundvalpen) också där..

Idag så har Rocky & Eddie lekt, Eddie har åkt lastbil & varit på en crossbana.
Så han är jätte trött, nu ska jag duscha sen sticker jag,Simon & Eddie hem till Simons & sover...¨





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0